Назад к списку

Чи потрібен спортивному клубу або фітнес студії власний сайт?

 Якщо відвідувачі сайту не купують послуги вашого фітнес-клубу, то вкладення в розробку, оптимізацію, підтримку і просування сайту фітнес клубу не мають абсолютно ніякого значення. 

 Перш ніж потенційний клієнт вашого клубу прийде на тренування, він приділить час вашому сайту: подивиться розклад, шанує про тренерів, постарається знайти відгуки. 

Дуже добре, якщо вони будуть і будуть справжніми, а не замовленими у копірайтера: «Привіт, мене звуть Василь, і це відмінний клуб!». До всього іншого, ваш майбутній клієнт захоче порівняти клуб з іншими: ціни, зручність розташування, клієнтоорієнтованість. Він врахує з десяток параметрів.Напевно, не варто говорити, що сторінкою Instagram ви не обійдетеся. 


Так, вам потрібен сайт. 

 Власники фітнес-клубів давно звикли до цієї ідеї. Але раптом на їхньому шляху з'явився несподіваний «ворог», який повинен був стати союзником - це горезвісна естетика. Гарний мій логотип? Приємна чи оці колірна гамма сайту? Потрібно обов'язково вивчити модні тенденції. Що зараз на піку: маджента або глибокий синій?Таким чином вся енергія замість корисного русла йде повз вас. А найважливіше завдання, яке має вирішувати сайт, відходить на другий план. 

Але пам'ятайте, ви, як підприємець, завжди повинні ставити собі питання: 

 - Мій сайт продає?І на додаток:чи допоможе продавати більше новий функціонал, який хочеться додати на сайт? Що ще можна зробити, щоб сайт продавав більше?Сайт - це тільки відправна точка, ваш інструмент. Давайте проаналізуємо, які кроки можна почати, щоб він продавав більше.

Генеруйте довіру клієнта всіма можливими способами. Це може бути: 

  •  лічильник соціальних мереж, який демонструє, скільки у вас передплатників; 
  • відгуки клієнтів, ідеально - в форматі відео; 
  • фотографії та історії тренерів; 
  • повідомлення «недавно купили» або «сьогодні купили»; 
  • витяги з ЗМІ про клуб; 
  • перелік сертифікатів, досягнень і нагород, які отримали тренери або клієнти клубу. 

Відео-відгуки отримати трохи складніше, але ви можете використовувати і реальні написані відгуки відвідувачів. Фото, вказівка ​​імені, віку чи професії буде свідченням, що відгук справжній.

Ваш фітнес-клуб цінний, тільки якщо він приносить прибуток. Це єдина характеристика, яка свідчить про його важливість і необхідність людям. А сайт може стати сильним інструментом збільшення продажів. 

 Якщо це поки не так, спробуйте оптимізувати сайт. Не забудьте відстежити результати протягом перших тижнів. Продажі збільшуються? Що ще можна поліпшити, щоб вони продовжували зростати?Ваш сайт може і повинен продавати послуги клубу.